فعالیت گروه پایش منجر به حفظ پویایی دستگاه های قرآنی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون مطالعات و برنامه ­ریزی راهبردی شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: فعالیت گروه پایش در مجموع به حفظ پویایی سازمان ها کمک می کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، رضا سلامت‌پناه، دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و عضو هیئت ارزیابی گروه پایش ضمن برقراری ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی افق با اشاره به اهداف و برنامه های نظارتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: سیاستگذاری هماهنگی، نظارت و ارزیابی فعالیت های قرآنی از جمله برنامه های شورای توسعه فرهنگ قرآنی است که در راستای اهداف نظارتی خود گروه پایش تشکیل یافت.

 

وی افزود: به نظر من فعالیت گروه پایش ضمن ارزیابی فعالیت های دستگاه های قرآنی کشور موجب حفظ پویایی فعالیت های این آنها می شود.

 

سلامت پناه عنوان کرد:  فعالیتی که در مجموع به حفظ پویایی سازمان ها کمک می کند ارزشمند است به حمدالله  فعالیت گروه پایش رو به رشد بوده و در آینده موجب جهت دهی راهبردی و مهندسی فعالیت های قرانی کشور می شود.

 

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای توسعه فرهنگ قرآنی  خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بررسی گروه پایش ایجاد هماهنگی در بین نظام قرآنی کشور است که در همین راستا باید دستگاه ها و نهادهای فعال قرآنی کشور نوع برنامه های خود را در قالب منشور توسعه فرهنگ قرآنی ببینند تا موجب انسجام بخشی کشور شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 403433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha