برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری ازاجرای 561 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با رویکرد جوانگرایی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار رضا محمدسليماني، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری امروز"29 شهریور" درنشست خبری که باحضور اصحاب رسانه و مطبوعات درسالن جلسات سپاه برگزار شد، گفت: فلسفه یادبودها و گرامی داشت های که در بین ماشیعیان عاشورا مظهر برجسته آن است، ترکیبی از اجرگزاری از گذشتگان و آموزش به آیندگان است و با توجه به رسالتی که داریم یادبود دفاع مقدس را در راستای این دو مطلب انجام می دهیم چراکه ما حاصل با این رسالت هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه نعمت جنگ در هیچ فرازی ازانقلاب نمایان نبود افزود: در جنگ بود که ما توانستیم به باورهای واقعی برسیم و با ایجاد فضاسازی و بستر سازی در این رابطه جنگ را ترسیم کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری، با بیان اینکه ملت ایران با افتخار از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک اقتدار ملی یاد می کند گفت: حرکت اسلام خواهی، موج اسلامی، تحولات سراسر جهان و حرکت ضد استکباری برگرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 

وی دفاع مقدس را عامل صادرکردن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس موجب شد تا جهان خوارانی که دم از دموکراسی شناسانده شود.

 

این مقام مسئول تکلیف گرایی دفاع مقدس، هدایت توسط فقیه عادل، وحدت یکپارچه مردم، خداگونگی انسان ها و صبر و استقامت انسان ها را از رمزها و ویژگی های دفاع مقدس برشمرد.

 

سردار سليماني افزود: از تعداد 567 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس 458 برنامه درون سازمانی و 102 برنامه برون سازمانی است.

 

وی در ادامه افزود: برنامه های برون سازمانی به طورصد درصد مردمی و با حضور پرشور جوانان برگزار می شود و برنامه های درون سازمانی هم حضور جوانان در اولویت قرار دارد چراکه بسیاری از جوانان در لباس مقدس سربازی در اختیارما هستند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری، رژه نیروهای مصلح روز"31شهریور"، بازسازی عملیات والفجر هشت، برگزاری نمایشگاه بزرگ مطلع عشق، پیاده روی عمومی خانوادگی، دیدار باخانواده های شهدا، دیدار با ائمه جماعات در سراسر استان، برگزاری یادواره شهدا را از برنامه های هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری برشمرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 403438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha