کسب روحیه خودباوری از دستاوردهای دفاع مقدس بود

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اصفهان با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای کشورمان گفت: کسب روحیه خودباوری،خوداتکایی و استفاده از نیروهای جوان از دستاوردهای دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ اباذر جوکار، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اصفهان امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس دستاوردهای زیادی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اران داشت که امروز این دستاوردها برای نظام مثمر ثمر بوده است.

وی افزود: کسب روحیه خودباوری،خوداتکایی و استفاده از نیروهای جوان از دستاوردهای دفاع مقدس بود که ملت ایران با خوباوری در برابر دنیا ایستادند و از حق خود دفاع کردند که این سربلندی امروز کشور در جهان را شاهد هستیم.

سرتیپ جوکار الگوگیری از مکتب عاشورا را رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: با روحیه حسینی و مکتب عاشورا رزمندگان ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: لطف خداوند به رزمندگان کشورمان عامل مهم در پیروزی علیه دشمنان بود زیرا که در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطف خدا و حمایت از رزمندگان باعث پیروزی رزمندگان شد و این موضوع در پیروزی کشورهای غربی وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اصفهان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: نمایش توان نظامی پدافند هوایی، غباروبی گلزار شهدا و برنامه های فرهنگی و اجتماعی از این قبیل در استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می شود.

پایان پیام/

کد خبر 403456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha