برگزاری بیش از یک هزار و 200 ویژه برنامه ایام دفاع مقدس توسط سپاه فجر فارس

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد هفته دفاع مقدس استان فارس از برگزاری بیش از یک هزار و 200 ویژه برنامه ایام دفاع مقدس توسط سپاه فجر فارس خبر داد و گفت: دفاع مقدس از این جهت مقدس است که با مبانی ارزش های دینی ما گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی، جانشین سپاه فجر فارس امروز (29 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع مقدس قطعه عظیم و بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: دفاع مقدس از این جهت مقدس است که با مبانی ارزش های دینی ما گره خورده است.

 

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس استان فارس، رمز جاودانگی دفاع مقدس را در الهی و مردمی بودن آن خواند و تصریح کرد: دفاع مقدس در امتداد حرکت عاشورا است و عرصه دفاع و جهاد عوض شده ولی دفاع تغییری نکرده است.

 

وی با یادآوری این مطلب که از لحاظ آماری بیش از یک هزار و 200 برنامه در مجموعه سپاه و بسیج تدوین شده است، اظهار داشت: بخشی از این عناوین را در شهرستان ها اجرا می کنیم و یک هزار و 122 برنامه از این تعداد توسط نواحی مختلف و بسیج عملیاتی می شود و  110 برنامه نیز مربوط به اقشار 19 گانه بسیج است.

 

سردار گزنی افزود: فارس در حدود سه هزار و 500 دانش آموز شهید دارد و مراسم خاصی در قالب زنگ مقاومت در روز اول مهر ماه اجرایی می شود.

 

وی با یادآوری این مطلب که نمایشگاه های هفته دفاع مقدس را با 2 رویکرد بخش فرهنگی و رزمی و نظامی پیش بینی شده است، افزود: در بخش فرهنگی عمدتا رویکرد دفاع و جنگ نرم را داریم و آگاه سازی در خصوص گروه های سلفی و تکفیری در نمایشگاه ها صورت می گیرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 403461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha