پيام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: استاندار هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران وزنه ي قدرت و سیاست های منطقه ای و بین المللی را كه تنها در يك كفه آن سنگيني مي كرد به هم ریخت و تعادل را برقرار كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی استانداری، متن کامل پیام جاسم جادری، استاندار هرمزگان به این شرح است؛

 

هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها ، رشادت ها و شهادت ها است . یادآور مردانی که مردانگی آفریدند و یاد و خاطره ی آن بزرگ مردان را از یاد نمی بریم.

 

در حقیقت 8 سال دفاع مقدس، فصلی درخشان و ماندگار از کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که در جریان آن، اتفاقات ارزشمندی رقم خورد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی، جایگاه مردمی خود را به رخ جهانیان بکشد و نور اميد را در دل مظلومين عالم روشن كند.

 

انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید، با ویژگی های دفاع از مظلومان و با تکیه بر سیاست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی، وزنه ي قدرت و سیاست های منطقه ای و بین المللی را كه تنها در يك كفه آن سنگيني مي كرد به هم ریخت و تعادل را بر قرار كرد.

 

به همین دلیل دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی با توسل به تهدیدات و اقدامات سخت و نرم و تحمیل جنگ هشت ساله، سازماندهی گروهک های تروریستی و سپس تهاجم فرهنگی در خلال سال های اخیر، شیوه های مختلفی را به نفوذ در ملت ايران با هدف ايجاد بي اعتمادي بين مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را در پيش گرفتند تا شاید ملت همیشه درصحنه ایران را به خيال باطل خود متزلزل کنند.

 

آنها همه روش هاي خود را بكار بسته اند و امروز اقتصاد این مرز و بوم را نشانه رفته اند تا در موهومات خود مقاومت ملت ایران را بشکنند، اما از این حقیقت غافلند که آن روز که پیر و جوان به حکم امام و مقتدای خود به جبهه های جنوب، غرب و شمال غرب شتافتند، اکنون گوش به ندای مبارک مقام معظم رهبری دارند و در جهاد اقتصادی پیشگام هستند.

 

قطعا نيار امروز كشور همدلي و همياري براي به حركت در آوردن چرخه توليد و اشتغال و رسيدن به اقتصادي پوياتر و فعال تر است كه اين مهم با ورود مردم به عرصه و تصمیمات صحیح و مشاركت در ابعاد مختلف به شکوفایی مي رسد.

 

اينجانب فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول تاريخ دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم خطه ي دلاور مردان خليج فارس تبريك عرض نموده و از خداوند متعال توفيق ادامه راه شهيدان جنگ تحميلي را براي خود و همگان مسألت مي كنم.

 

پایان پیام/

کد خبر 403588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha