دفاع مقدس آزمون سنجش ولايتمداري بود

خبرگزاری شبستان: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: دفاع مقدس آزمون سنجش ولايتمداري مردم هميشه در صحنه و انقلابي ايران اسلامي در مقابله با دشمنان بود.

علي گرجي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري امروز"30شهریور" با تجليل از مقام شامخ شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: رشادت‌هاي جوانان كشور در دفاع جانانه از آرمان‌هاي امام و انقلاب اسلامي الگويي براي نسل‌هاي بعدي است كه به آنان اقتدا كنند و اجازه ندهند حتي ذره‌اي از مجاهدت‌هاي آنان كم‌ اثر شود.


رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی از تاریخ معاصر ایران‌ اسلامي دانست و تصريح كرد:  بي‌شك تاثیرات این دوران ارزشمند در همه شئون زندگی ما و فرزندان نسل‌هاي بعدي انقلاب نيز قابل مشاهده است.


گرجي، ایمان و اخلاص و ولايتمداري را از ويژگي‌هاي رزمندگان اسلام برشمرد و اضافه كرد: دفاع مقدس مبارزه و امتحانی سخت برای ما بود که با عنایت پروردگار از آن سربند خارج شدیم و امروز وظيفه داريم یاد و نام خاطره شهدا را زنده نگه‌داريم و آرمان‌ها و اهداف والای آنان را ادامه دهيم.


به گفته وي در راستاي نشر آثار و خاطرات رزمندگان اسلام تاكنون چندين جلد كتاب با عناوين«غروب در غربت» خاطرات رزمندگان استان پس از شنيدن خبر ارتحال ملكوتي امام خميني(ره)، «مقاومت در غربت» خاطرات آزادگان استان، «حماسه شاخ شميران» حماسه رزمندگان استان در عمليات والفجر 10، «گنجينه»، خاطرات جمعي از رزمندگان استان از دوران دفاع مقدس، «سردار فضائل» زندگينامه و خاطراتي از سردار رشيد اسلام حاج سيّد كمال فاضل، فرمانده گردان يازهرا(س) از لشگر قمر بني هاشم(ع) استان توسط شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري چاپ و در سطح استان توزيع شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 403701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha