بسیج در تمام زمینه ها خط شکن است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت عظیم بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج ظرفیت عظیمی دارد و در تمام زمینه ها خط شکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 شهریور) در نخستین اجلاس عمومی مجمع بسیج سپاه فتح این استان، گفت: اگرچه دشمنان قسم خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون لحظه ای برای ساقط کردن نظام و انقلاب نوپا دریغ نکرده اند، ولی لطف الهی این انقلاب را حفظ کرده و اعتقادات مذهبی و اراده مردم نیز در پایداری آن موثر و بی بدیل است.

سردار یونس امیری افزود: رژیم بعث عراق با چهار هدف اصلی شامل کسب حاکمیت بر اروندرود، جداسازی استان خوزستان و اتصال آن به عراق، تصرف جزایر سه گانه ایرانی و واگذاری آنها به اعراب و تلاش برای جبران شکست نظامی در سال 1975 میلادی از ایران، حمله نظامی به ایران را در 31 شهریور 59 آغاز کرد.

وی گفت: با وجود حمایت های همه جانبه کشورهای استکباری از رژیم بعث عراق ذره ای از خاک ایران اسلامی از سوی دشمنان اشغال نشد.

امیری اظهار داشت: در جنگ هشت ساله ایران و عراق عزم ملی قشرهای مختلف ملت ایران و حمایت مادی و معنوی آنان از رزمندگان توانست برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و مجاهدت های این کشور بیفزاید.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه امروزه مردم کشورهای اسلامی با اقتدار در مقابل دشمنان می ایستند به دلیل تاسی گرفتن از انقلاب اسلامی ایران است.

امیری ابراز داشت: دشمنان جنگ دیگری به نام جنگ نرم را علیه ملت ایران آغاز کرده اند و باید با همان روحیه ایثار و ازخودگذشتگی دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر آن مقاومت کرد.

وی افزود: ملت شجاع، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران کوچکترین ترسی از گروهک های تروریستی و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان ندارند.

امیری، هدف از برگزاری این اجلاس عمومی را لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری دانست و گفت: بسیج ظرفیت های متعددی داشته و در تمام عرصه ها نیز خط شکن است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مسایل و مشکلات متعدد کشور باید به دست بسیجیان به عنوان دلسوزان و خادمان واقعی برطرف شود.

امیری ادامه داد: باید برای برنامه ریزی نخبگان و شناسایی و رفع موانع موجود در راه رسیدن به توسعه روزافزون کشور به دولت  یاری  رسانید.

وی عنوان کرد: مجمع عمومی بسیج سپاه فتح استان با تشکیل قشرهای مختلف در زمینه مبارزه جدی با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان برنامه های مطلوبی را تدوین کرده که اجرای آنها نقش موثری در کاهش انواع ناهنجاری های اجتماعی خواهد داشت.

این مسئول گفت: طرح دجالواره (مبارزه با ماهواره) با دریافت داوطلبانه ماهواره از مردم و اهدای یک دستگاه گیرنده دیجیتال به آنان از طرح های مهم بسیج برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

پایان پیام/

کد خبر 403786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha