بیش از 50 ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید وایثارگران چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 50 ویژه برنامه بنیاد شهید وایثارگران چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قدرت‌الله رییسی، مدیرکل بنیاد شهید وایثارگران چهارمحال و بختیاری، امروز"30شهریور" در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی افزود: استان چهارمحال وبختیاری 2 هزار و 400 شهید والامقام، 500 آزاده، 6 هزار و 900 جانباز و 130 سردار، امیر و فرمانده دفاع مقدس دارد که در هشت سال جنگ تحمیلی به نظام، انقلاب و اسلام آبرو بخشیدند.

 

مدیرکل بنیاد شهید وایثارگران چهارمحال و بختیاری در ادامه به کوچکترین شهید استان اشاره کرد وافزود: شهید ظفرخالدی لردگانی از کوچکترین شهیداستان در هشت سال دفاع مقدس است که مایه افتخار و سربلندی استان است.

 

رئیسی به ناجی آبادان شهید دریا قلی سورانی هم اشاره و تصریح کرد: نام این شهید عزیز در کتاب های درسی ابتدایی وجود دارد که جملاتی از فداکاری های این عزیز عنوان شده است.

 

وی با بیان اینکه مراسم مهمانی لاله ها گلواژه برنامه های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است گفت: غبارروبی وعطرافشانی گلزارشهدا در سراسر استان، برگزاری 30عنوان برنامه درگلزار شهدای استان، دیدار از ایثار گران دفاع مقدس به ویژه خانواده اولین شهید استان، برگزاری مراسمات یادبود و یادواره های شهدا در سراسر استان وهمکاری دربرگزاری نمایشگاه های آثار شهدا در استان از برنامه های بنیاد شهید وایثارگران چهارمحال و بختیاری درهفته دفاع مقدس است.

 

وی چاپ وتوزیع ویژه نامه دفاع مقدس به تیراژهزارجلد،اعزام پیام آوران ایثاربه مدارس برای خاطره گویی، نوشتن جملاتی ازامام(ره) و رهبر معظم انقلاب در سربرگ نامه های اداری، تجلیل از ایثارگران شاغل در بنیاد شهید سراسر استان، مرمت ونوسازی تمام تابلوهای فرهنگ ایثار وشهادت در استان، ارسال پنج هزارپیامک به ایثارگران در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شاهد استان،رونمای از تابلوهای تصویر شهدا در فارسان، بهره برداری از بنای احداث شده گلزارشهدای فارسان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و افتتاح گلزار شهدای روستای بارده را از دیگربرنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 403779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha