تمام طیف سیاسی در کشور باید حول محور ولایت به فعالیت بپردازند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با تاکید بر لزوم وحدت در کشور گفت: همه طیف ها و گروه های سیاسی در کشور باید حول محور ولایت به فعالیت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد امروز(31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح که با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، مدیران ادارت و دستگاه ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار دارالعباده در میدان امام حسین(ع) برگزار شد با تاکید بر لزوم وحدت در کشور گفت: همه طیف ها و گروه های سیاسی در کشور باید حول محور ولایت به فعالیت بپردازند.

 

میرمحمدی تصریح کرد: تمام گروه های سیاسی باید برای هرگونه دفاع از مکتب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از آمادگی های  لازم برخوردار باشند.

 

وی با بیان اینکه باید تمام ابعاد اسلام به روشنی معرفی شود اظهار داشت: در این صورت تمام ملت ها شیفته اسلام خواهند شد و اعتقاد پیدا می کنند که راه نجات آنها در مسائل مختلف در مکتب اسلام است بنابراین همه به دنبال راه نجات خود به سوی اسلام حرکت می کنند.

 

میرمحمدی افزود: ما نباید از هجمه های دشمنان در ابعاد گوناگون هراسی داشته باسیم بلکه باید خود هجمه گرا باشیم و ابعاد مختلف اسلام را به همگان معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: چگونه حضرت پیامبر اکرم(ص) با گفتار و رفتار خود در دورانی که کفر همه جا را متوجه خود کرده بود وقتی به پیامبری مبعوث شد مورد اقبال واقع شد.

 

استاندار یزد با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) سد جهل را شکست و پیام خداوند متعال را در اذهان ملت ها جای داد گفت: اسلام در مدت اندکی چنان پیشرفت کرد که توانست سرزمین های گسترده ای را تحت پوشش خود درآورد.

 

وی افزود: این ارزش های مکتب اسلامی و اصول و ویژگی های مکتب دین اسلام است که سایر ملت های جهان را شیفته اسلام کرده است.

 

میرمحمدی با بیان اینکه با فضل خداوند و با تمام وجود اعتنقاد خودمان را حفظ می کنیم افزود: باید در معرفی اعتقادتمان از افراط و تفریط دوری کنیم.

 

وی تصریح کرد: باید در تمام فعالیت های خود با رعایت اخلاق و آموزه های پیامبر اکرم(ص) الگویی برای سایر کشورهای دنیا باشیم.

کد خبر 403952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha