هنرستان های هنرهای زیبا یکی از ارکان های توسعه هنر در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آیین آغاز سال تحصیلی هنرستان های هنرهای زیبا یزد گفت: هنرستان های هنرهای زیبا یکی از ارکان های توسعه هنر در جامعه به شمار می آیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، امروز (1 مهر) با حضور علی غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد زنگ شروع آغاز سال تحصیلی در هنرستان های هنرهای زیبا پسران و دختران یزد به صدا درآمد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از هنرستان های هنرهای زیبا به عنوان یکی از ارکان های توسعه هنر یاد کرد و گفت: هنرجویان هنرستانهای هنرهای زیبا در ارتقای هنر نقش تاثیر گذاری دارند.

 

غیاثی با بیان اینکه هنر در استان یزد نسبت به گذشته رشد و ارتقاء مناسبی داشته است افزود: پیشنهاد می دهم تا کانون فارغ التحصیلان هنرجویان هنرستان های هنرهای زیبا در استان یزد تشکیل شود.

 

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام سعی و تلاش خود را برای حمایت از هنرستان های هنرهای زیبا به کار خواهد گرفت.

 

غیاثی خطاب به دانش آموزان هنرستان های هنرهای زیبای یزد گفت: از شما انتظار می رود در طول سال تحصیلی جید با ارائه آثار فاخر، در ارتقای هنر تلاش چشمگیری داشته باشند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: شما متخصصان و کارشناسان آینده هنری کشور هستید که با سعی و تلاش در فراگیری این رشته باید برای روند روبه رشد فرهنگ و هنر کشور تلاش کنید.

 

لازم به ذکر است، پنج هنرستان هنرهای زیبای وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان یزد مشغول فعالیت می باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 404536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha