تئاتر فرهنگي مذهبي«قافله ستاره ها» در نطنز به روي صحنه مي رود

خبرگزاري شبستان: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نطنز با بيان اينكه هنر تئاتر يكي از مهم ترين ابزارهاي انتقال فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: تئاتر فرهنگي مذهبي«قافله ستاره ها» همزمان با هفته دفاع مقدس در نطنز به روي صحنه مي رود.

علي مشربي،‌ رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نطنز به خبرنگار خبرگزاري شبستان در اصفهان گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها و ايثارگري رزمندگان 8 سال جنگ تحميلي است و اين هفته فرصتي مناسب براي ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

 

وي ادامه داد: همه ما امنيت و آرامش امروز خود را مديون شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس هستيم و بايد با راهكارهاي مختلف و با استفاده از ابزارهاي هنري و فرهنگي ياد و خاطره شهدا و ايثارگري هاي آنها را گرامي بداريم.

 

مشربي، هنر تئاتر را يكي از مهم ترين ابزارهاي هنري براي انتقال ارزش هاي دفاع مقدس خواند و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس، تئاتر فرهنگي مذهبي«قافله ستاره ها» با مضمون فرهنگي مذهبي و دلاورمردي هاي سال هاي دفاع مقدس در نطنز به روي صحنه مي رود.

 

وي تصريح كرد: در هفته مقدس در سطح سینما و فرهنگسراهای شهرستان نطنز، با همکاری کانون بسیج هنرمندان این شهرستان، بیش از ۵۲ فیلم سینمائی بلند و کوتاه در بخش‌های سینمائی، تله فیلم، کوتاه، پویا‌نمائی و مستند با موضوع دفاع مقدس اکران می‌شود.

 

وي گفت:‌برگزاري شب شعر دفاع مقدس و ‌برپايي نمايشگاه يادمان شهدا از ديگر برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان نطنز است.

 

مشربي در پايان افزود: با ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه،‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي در برابر توطئه هاي دشمنان بيمه مي شود.

 

پايان پيام/

کد خبر 404663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha