رويكرد امسال آموزش و پرورش آموزش نماز و حجاب باشد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان لنده گفت: رويكرد آموزش و پرورش در سال تحصيلي جديد بايد به سمت آموزش نماز و حجاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام مهدي كياني اصل، امام جمعه شهرستان لنده امروز (2 مهر) در جمع دانش آموزان دبيرستان علامه طباطبايي لنده به نقش تعليم و تربيت در جامعه اشاره كرد و گفت: تعليم و تربيت يكي از محورها و شاخص هاي اصلي توسعه در هر جامعه اي است.

وي افزود: با توجه به رشد و جهش علمي خوب كشور نياز است كه آموزش و پرورش در جهت همسو کردن سياست هاي خود با جهش و رشد علمي كشور تلاشي مضاعف داشته باشد.

کیانی اصل بیان داشت: تقارن ارزشمند هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي نشان از مجاهدت هاي  فراوان نوجوانان و جوانان ايران اسلامي در 8 سال دفاع مقدس است.

این مسئول تاكيد كرد: حضور بيش از 360 هزار دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس با بيش از  36 هزار شهيد، بخشي از حضور حماسي دانش آموزان در عرصه دفاع مقدس بوده است.

كياني اصل گفت: حضور بيش از 2 هزار و 300 نفر جانباز، یک هزار و 100 نفر آزاده و 2 هزار مفقودالاثر دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس، نشان از تقارن ارزشمند دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ نرم است و همه ما موظف به تربيت نيروي انساني با ايمان و با اخلاص براي دفاع از ارزش ها و آرمان هاي ناب انقلاب اسلامي در برابر جنگ نرم هستيم.

وي در ادامه گفت: طلب علم همانند جهاد در راه خدواند است كه هرچه بيشتر تلاش كنیم، مقام آن متعالي خواهد بود.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: رويكرد آموزش و پرورش در سال تحصيلي جديد بايد به سمت آموزش نماز و حجاب باشد.

پایان پیام/

کد خبر 404671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha