ادای دین هنرمندان به دوران دفاع مقدس در حد انتظار نیست

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ادای دین هنرمندان به دوران دفاع مقدس در حد انتظار نیست و آثار هنری از ارزش های دفاع مقدس فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، امروز (2 مهرماه) در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در تالار اشراق زاهدان گفت: دوران دفاع مقدس آبرو و عزت ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران طی هشت سال دفاع مقدس ایثارگری های بسیاری جهت دفاع از میهن در برابر رژیم بعثی انجام دادند بی آنکه یک وجب از خاک کشورمان در تصرف آنها قرار گیرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هنرمندان آن گونه که شایسته است به جایگاه دوران دفاع مقدس ادعای دین نکرده اند.

 

دانشی گفت: شهدای ما چشم انتظار آن هستند تا هنرمندان به موضوع دفاع مقدس بپردازند البته پرداختن به دوران دفاع مقدس را باید به افراد کاردان بسپاریم.

  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هنرمندان کشور از ارائه اثرهای ارزشمند و فاخر در مورد دوران دفاع مقدس فاصله گرفته اند.

 

دانشی گفت: برای جاودانه کردن دوران دفاع مقدس از هنرهای پنجگانه استفاده کنیم و آثاری فاخر هنری در حوزه سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی، کتاب و دیگر محصولات فرهنگی بسازیم.

 

وی افزود: بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با 20 استان کشور 13 تا 17 مهرماه در زاهدان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 404669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha