شرکت 10 هزار نفر در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگي هنري مساجد نجف آباد

خبرگزاري شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد از شرکت 10 هزار نفر در طرح اوقات فراغت آسمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد و بر غني سازي اوقات فراغت تاكيد كرد.

فرامرز رادمنش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهارداشت: طرح اوقات فراغت آسمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نجف آباد با آغاز فصل تابستان در شهرستان اجرا و در طول تابستان فعالیت های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اردویی ویژه جوانان و نوجوانان ارائه شد.


وی افزود: 70 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان نجف آباد فعالیت می کنند که امسال 10 هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان از فعالیت های اوقات فراغت این مراکز در طول تابستان استفاده و بهره برده اند.


رادمنش، نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان سازی فرهنگی را موثر دانست و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال برنامه های فرهنگی هنری با محوریت مساجد در سطح شهرستان انجام می دهند که نقش موثری در احیا کارکرد مساجد دارند.


وی از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون هاي فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: کانون ها، نفرات برتر رشته های قرآنی را برای حضور در مرحله شهرستانی این جشنواره معرفی می کنند که نفرات برتر مرحله شهرستان در مرحله استانی شرکت می کنند.


پایان پیام/

کد خبر 404976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha