کشتار مردم بحرین برای از بین بردن خیمه ولایت در منطقه خاورمیانه است

امام جمعه شهرستان سنگر هدف از کشتار مردم بحرین را در جهت جلو گیری از برافراشته شدن خیمه ولایت در خاورمیانه اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال تجدد، امام جمعه شهرستان سنگر و از استادان برجسته حوزه علمیه شهرستان رشت در رابطه با کشتار وحشیانه مردم مظلوم بحرین، با بیان اینکه حدود 50 سال مستکبران عالم با عناصر وابسته و مزدور خود جلوی آشکار شدن حق و حقیقت را در منطقه پوشانده بودند، به خبرنگار شبستان گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 59، ابر ضخیمی که بر روی حقیقت ایجاد شده بود آهسته آهسته از بین رفت.

 

امام جمعه شهرستان سنگر خاطرنشان کرد: این نکته که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم دنیا به این نتیجه مهم دست یافتند که برای رهایی از مستکبران و دیکتاتورها باید هزینه مالی و جانی بپردازند، اضافه کرد: در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران حدود 300 هزار نفر در هنگام انقلاب و جنگ تحمیلی شهید شدند.

 

وی افزود: شیعه در طول تاریخ به دلیل برافراشتن پرچم ولایت با مخالفت بسیاری از دشمنان مواجه بود که این باعث مظلومیت شیعیان شده است.

 

این استاد حوزه علمیه شهرستان رشت بابیان اینکه به اعتراف دوست و دشمن، انقلاب های جدید در منطقه را می توان اولاد مشروع انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد، گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران 32 سال است که با مرکزیت ولایت، کمر آمریکا و کشورهای غربی را شکسته است لذا این کشورها متوجه شدند که اگر در بحرین نیز که یک کشور شیعه نشین است چنین انقلابی اتفاق بیفتد، منافع آنها در این کشور نیز به شدت از بین می رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین تجدد، اتحاد دسته جمعی غرب و وابستگان آنها در منطقه را به دلیل جلوگیری از برافراشته شده خیمه ولایت در خاورمیانه و خلیج فارس عنوان کرد و اظهار داشت: تمرکز مستکبران بر روی کشور بحرین و جنایات بی رحمانه انجام شده در این کشور به این دلیل است که علمدار مبارزه مردم بحرین در مبارزه با آل خلیفه، ولایت فقیه (آیت الله شیخ عیسی قاسم) می باشد.

 

این استاد حوزه علمیه شهرستان رشت، تاکید کرد: بدون تردید در صورت استمرار و پافشاری مردم بحرین بر مبارزه با استکبار و برپایی اسلام حقیقی، اگر تمام دنیا برای از بین بردن نهال ولایت در کشور بحرین با یکدیگر متحد شوند برطبق وعده الهی در قرآن همچون انقلاب اسلامی ایران به پیروزی خواهد رسید.

 

امام جمعه شهرستان سنگر با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد جمعیت مردم بحرین را شیعیان تشکیل می دهند، افزود: وهابیت خبیث، این دست پرورده انگلیس با شکل گیری خود از حدود 80 سال گذشته ویرانی ها و زحمات فراوانی را برای شیعیان ایجاد کرده است و هم اکنون نیز در بحرین علاوه برکشتار مردم بی دفاع مشغول تخریب نمادهای مذهبی همچون مسجد و حرم امام زادگان، می باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 40677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha