جشنواره مدها متان 18 مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدها متان کانون های فرهنگی هنری مساجد 18 مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود.

فرامرز رادمنش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با معرفی نفرات برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرحله شهرستانی این جشنواره 18 مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: بیش از 70 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان نجف آباد فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری انجام می دهند که در توسعه شاخصه های فرهنگی در شهرستان و جذب به مسجد موثر و ارزشمند است.

رادمنش با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام،  حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در ل کشور بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: این جشنواره در رشته های  قرائت حفظ اذان ترتیل تفسیر مفاهیم قرآن و نهج البلاغه تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 407164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha