توجه به هنرمندان جزء اولویت های دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری شبستان: فرماندار گچساران ضمن درخواست همکاری دستگاه‌ های اجرایی در برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر، افزود: توجه کردن به کار هنرمندان جزو اولویت‌ های مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست خبری ویژه جشنواره منطقه‌ ای تئاتر منطقه یک کشور عصر امروز ( 12 مهر ) با حضور فرماندار گچساران به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر منطقه‌ ای‌، سیدزمان علی‌ پور، معاون شورای سیاست‌ گذاری و امیر نوروزی مدیر اجرایی جشنواره تئاتر منطقه‌ ای در گچساران برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌ گذاری جشنواره منطقه‌ ای تئاتر فجر در این نشست با بیان این که برگزاری این جشنواره در پیشبرد سطح کیفی شهرستان نقش به سزایی دارد، گفت: این امر به عنوان آیینه‌ ای که رخدادهای تاریخی زمان را در معرض دید مردم قرار می‌ دهد نیز آیینه‌ ای جهت معرفی شهرستان است.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌ بر این که تئاتر منبر است و حتی فراتر از یک منبر معنوی است، عنوان کرد: تئاتر یک هنر بسیار تخصصی و تکنیکی بوده و ما با تمام نداشته‌ ها در سطح شهرستان و استان با توکل و برخورداری از انرژی و توانایی نیروهای شهرستان در برگزاری این جشنواره گام برداشته‌ ایم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: همین که هنرمندانی از نقاط مختلف کشور و به نوعی به نمایندگی از استان‌ ها در شهرستان ما حضور پیدا می‌ کنند خود مبلغینی جهت معرفی شهرستان در کشور خواهند شد.

وی ضمن درخواست همکاری، تعامل و مساعدت دستگاه‌ های اجرایی در برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: توجه کردن به کار هنرمندان جزو اولویت‌ های مهم دولت تدبیر و امید است. 

هنرمندان با خلق آثار هنری در زمینه‌ های مختلف می‌ توانند به کمک سایر دستگاه‌ های اجرایی بیایند.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره منطقه ای تئاتر گفت: جشنواره تئاتر منطقه‌ ای از 18 تا 22 مهرماه جاری برگزار می‌ شود.

پایان پیام/

کد خبر 407303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha