دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وارد ایلام شد

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ظهر امروز(15 مهر) از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با استقبال رسمی مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان وارد ایلام شد.

 

وی، در فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: استان ایلام در طول دوران 8 سال دفاع مقدس نقش مهمی در دفاع از سرزمین اسلامی داشته و مردم این استان با فداکاری و ایثارگری های خود از مرز های جغرافیایی دفاع کردند.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ابراز کرد: خداوند را سپاسگزارم که در دهه ای که به نام دهه ولایت نام گرفته  در استان ایلام حضور پیدا کرده ام، مردمی که همواره در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس حضوری گسترده داشته و زبانزد بوده اند.

 

حجت الاسلام سلیمانی، یادآور شد: هدف از این سفر دیدار با اهالی مسجد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و همچنین حضور در مراسمی که با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری روستایی و عشایری شکل گرفته، می باشد.

 

وی، با بیان اینکه  15 مهر ماه به عنوان روز روستا در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است، تصریح کرد: دیدار با بچه هایی که در خدمت مسجد هستند و در جهت تقویت فرهنگ روستا تلاش می کنند، دیدار با شخصیت های استان، نماینده ولی فقه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و افرادی که در ارتباط با حوزه مسجد می توانند موثر باشند و بررسی مسائل و مشکلات کانون های مساجد از برنامه های این سفر است.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، یادآور شد: 19 مهر ماه  سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در خصوص کانون های مساجد است که معظم له  در مطالبی، چند بار نکات قابل توجهی را مطرح کردند که جا دارد که همه ما به احترام سخنان مقام معظم رهبری با پا خیزیم و سهم خود را در این امر ادا کنیم.

 

وی، گفت: باید تلاش کنیم که روز به روز بر تقویت بنیه کانون های فرهنگی و هنری مساجد  اضافه شود و در مسیری حرکت کنیم که  زمینه  توسعه و ترقی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف کشور فراهم شود.

 

گفتنی است، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از ورود به استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 407926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha