کانون های مساجد  بهترین پایگاه برای مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی هستند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سیریک، از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بهترین پایگاه برای ترویج شعائر دینی و معارف ناب اسلامی و مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، سعید مبارکی، فرماندار شهرستان سیریک در جلسه گرامیداشت 19 مهر سالروز بیانات ارزشمند رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از کانون های مساجد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بهترین پایگاه برای ترویج شعائر دینی و معارف ناب اسلامی و مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری باید درک کاملی از وضع فعلی داشته باشند، گفت: کانون ها باید با بکارگیری نیروهای مومن و متدین، زمینه مشارکت نهادهای اجتماعی جهت فعال کردن بیش از پیش جوانان، نوجوانان و کودکان جهت حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد را فراهم کنند.

 

مبارکی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری مطابق با موازین اسلامی و عرضه محصولات متنوع فرهنگی و برخورد مناسب با نسل جوان، باعث جذب آنها به مسجد و در نتیجه موجب مصون ماندنشان در برابر هجمه های فرهنگی می شود.

 

وی در پایان فعالیت کانون های فرهنگی هنری شهرستان سیریک را قابل قبول دانست و از دبیرخانه استان و امام جمعه شهرستان به دلیل حمایت از کانون های این شهرستان تجلیل کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 408221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha