یادمان فرهنگی ورزشی منادیان غدیر در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برگزاری یادمان فرهنگی ورزشی منادیان غدیر با محوریت بزرگداشت شهدای هسته ای در روز عید غدیر خم از مسجد امام حسین(ع) تا امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان خبر داد.

مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت یادمان فرهنگی ورزشی منادیان غدیر از سوی کانون شهدای هسته ای استان زنجان در قالب کاروان دوچرخه سواری از مسجد امام حسین(علیه السلام) به سمت امامزاده سید ابراهیم(علیه السلام) استان زنجان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از نفرات شرکت در این مراسم تجلیل می شود، افزود: در پایان نیز مراسم سخنرانی شخصیت های استان در امامزاده سید ابراهیم(علیه السلام) برگزار می شود.

 

مقدمی هدف از برگزاری این مراسم را تبین فرهنگ و ارزش های غدیر با محوریت بزرگداشت شهدای هسته ای و احیاء ورزش های همگانی عنوان کرد.

 

وی در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز از سوی کانون علقمه انگوران خبر داد و افزود: در این مسابقه کتاب حل المسائل نماز که شامل 40 پرسش و پاسخ به مسائل و سوالات جوانان و نوجوانان در رابطه با نماز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مراسم به سفارش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان و با همکاری انتشارات بهار دل های قم در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می شود، افزود: در پایان کتاب سوالاتی درج شده است که پاسخ این سوالات از طریق سامانه پیامکی ارسال می شود.

 

به گفته مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان مسابقه کتابخوانی غدیر خم از کتاب خطبه غدیر نیز به همراه ایستگاه صلواتی در کانون ثاراله زنجان اجرا می شود.   

 

پایان پیام/

کد خبر 408409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha