افتتاح کانون فرهنگی هنری و خانه دیجیتال در کاشان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: به مناسبت 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی پیرامون کانون های مساجد یک باب کانون فرهنگی هنری و یک باب خانه فرهنگ دیجیتال مسجد در شهرستان کاشان افتتاح می شود.

مهدی صباغی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی پیرامون کانون های مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: ستادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد برای گرامیداشت این مناسبت تشکیل شده که برنامه هایی را در جهت گسترش و توسعه فعالیت های کانون های مساجد انجام گیرد و تذکرات رهبر انقلاب سرلوحه متولیان مساجد باشد.

وی افزود: به این مناسبت یک باب کانون فرهنگی هنری و یک باب خانه فرهنگ دیجیتال کانون های مساجد افتتاح می شود که برگزاری برنامه های فرهنگی، دیدار با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالان فرهنگی کانون های مساجد از دیگر برنامه های 19 مهر در شهرستان کاشان است.

صباغی خوشرویی با جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه های جذب به کانون های فرهنگی هنری و مساجد دانست و تصریح کرد: خوشرویی یکی از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب در جذب جوانان و نوجوان به مسجد و کانون های فرهنگی هنری تاکید کردند و باید این موضوع سرلوحه کار متولیان مساجد و کانون ها باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید برخورد مناسبی با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند و در حال حاضر فضای دوستانه خوبی در اداره فرهنگ ارشاد اسلامی با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد وجود دارد.

پایان پیام/

کد خبر 408503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha