نشست های تخصصی کانون، بسیج و ائمه جماعات انسجام فعالیت های فرهنگی را بیشتر می کند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری نشست های تخصصی بین اعضای کانون ها، مسئولان پایگاه مقاومت و ائمه جماعات به عنوان فرمانده معنوی مساجد انسجام در انجام فعالیت های فرهنگی را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت ‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز (18 مهر) در جمع خبرنگاران به بیانات مقام معظم رهبری در بین ائمه جمعه و جماعات خراسان شمالی در سال 91 اشاره کرد و گفت: معظم ‌له همواره تاکید موکد بر توجه و حمایت هرچه بیشتر مسئولان از کانون‌ های مساجد داشته و دارند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه و جماعات تاکید کرده ‌اند که با کانون ‌های مساجد همکاری داشته باشید و در تغذیه فکری و روحی آنها اهتمام لازم را بورزید.

وی بیان داشت: به منظور عملیاتی کردن فرامین رهبری پیرامون کانون ‌های مساجد جلسات متعددی در این راستا برگزار شد.

این مسئول فرهنگی و هنری به برنامه ‌های کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر ماه سال 91 در جمع ائمه جمعه و جماعات خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: دیدار کارکنان و مدیران کانون‌ های فرهنگی و هنری استان، مسئولان کتابخانه‌ ها، نخبه ‌های کانونی با نماینده ولی ‌فقیه در استان از این برنامه ها بود که شب گذشته برگزار شد.

قاسمی، انتشار بیانیه ‌ای از سوی کانون ‌ها، نهادهای دارای تشکل، افتتاح چند کانون جدیدالتاسیس و ایراد سخنرانی ائمه جمعه در خطبه ‌های این هفته نماز دشمن شکن جمعه پیرامون بیانات مقام معظم رهبری و عملی کردن آن در استان را از دیگر برنامه‌ های کانون ‌های مساجد در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی، برگزاری نشست ‌های تخصصی با مدیران کانون‌ ها و ائمه جماعات و بسیج را از برنامه ‌های کانون ‌های مساجد در راستای عملیاتی کردن فرامین رهبری عنوان کرد و گفت: در طی دو سال گذشته به صورت منظم نشست‌ های تخصصی برگزار و برای عملیاتی کردن بیانات رهبری راهکارهایی اتخاذ شد.

مسئول دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که برگزاری نشست ‌های تخصصی موجب شد که اتحاد و همبستگی خوبی بین بسیج، ائمه جماعات و کانون‌ ها ایجاد شود، گفت: جلسه شورای نظارتی بر کانون‌ های مساجد استان با حضور دستگاه ‌های فرهنگی تشکیل شده شده که دستگاه‌ های عضو موظف هستند نسبت به ایجاد انسجام، اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

پایان پیام/

کد خبر 408535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha