حضور پرشور اعضای کانون های مساجد استان یزد در آستانه 19 مهر در  پایگاه های نماز جمعه

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: در آستانه 19 مهر ماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اعضای کانون های مساجد استان به صورت پرشور و سازماندهی شده در نماز جمعه شرکت می کنند.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با گرامیداشت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: در این راستا اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت پرشور و سازماندهی شده در نماز جمعه این هفته شهرستان های استان شرکت می کنند.

وی افزود: کانونهای فرهنگی هنری شهرستان یزد نیز در روز جمعه با حضور در مسجد ملا اسماعیل با نماینده ولی فقیه در استان تجدید بیعت می کنند.

رستگاری با بیان اینکه نماز جمعه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: حضور در نماز جمعه از گذشته تاکنون مورد توجه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده است.

وی با اشاره به نقش کانون های مساجد در جهت ترغیب جوانان به نماز به خصوص نماز جمعه اظهار داشت: در این راستا تا کنون 2 باب کانون تخصصی در مصلا های برگزاری نماز جمعه استان راه اندازی شده است.

رستگاری گفت: این کانون های با فضاسازی در محیط های نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری دوره های آموزشی، چاپ و توزیع بروشور و ... زمینه را برای جذب جوانان به نماز جمعه فراهم می کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: فرمایشات معظم له باعث دلگرمی بیشتر اعضای کانون های فرهنگی مساجد به ادامه فعایت و توجه بیشتر مسئولان به این مجموعه های فرهنگی شده است.

پایان پیام/

کد خبر 408504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha