ولایت و رهبری بزرگترین سرمایه های جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به نعمت ولی فقیه و وجود مقام معظم رهبری گفت: ولایت و رهبری بزرگترین سرمایه های جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز(2 دی) در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی با زحمت های فروانی بدست ما رسیده است و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود این انقلاب را پیش برده اند و باید توجه داشته باشیم که دشمنان در راستای ضربه به این انقلاب برنامه های بسیار زیادی دارند.

وی همچنین با اشاره به نامه رئیس جمهوری به مقام معظم رهبری و پاسخ این نامه گفت: مقام معظم رهبری نکات بسیار با اهمیتی را در این نامه اشاره کردند ما باید با ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان بیایستیم و  اجازه ندهیم تا با نفوذ به انقلاب، اقتصاد و دین ما ضربه بزند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: وجود مقام معظم رهبری  یکی از سرمایه های بزرگ ما در جمهوری اسلامی است که امنیت و اقتدار را برای ما بوجود آورده است و  این ویژگی های رهبری از جمله اقتدار و اجتهاد و عدالت هر گونه واهمه را از ما دور کرده است.

آیت الله ناصری بیان کرد: یکی از برنامه های مهم دشمنان در زمینه ولایت و تضعیف آن است و در این راستا نیز از راه های مختلف از جمله تضعیف جایگاه شورای نگهبان و استصوابی کردن آن را پیگیری می کند اما باید توجه داشته باشیم که این امر باعث بسیاری از مشکلات از جمله هرج و مرج می شود.

وی افزود: صهیونیست ها برای کشور ما  و به خصوص ولایت برنامه های مهمی دارند اما توجه داشته باشند تا زمانی که رهبری  از سوی مردم و خبرگان انتخاب می شود شرایط آن در نظر گرفته می شود و در خصوص رهبری هیچ اقدامی نمی توانند انجام دهند.

 

کد خبر 517044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha