مسئولان باید در برابر حیله ها و بدقولی های دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری شبستان؛ امام جمعه یزد با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند مسئولان باید در برابر حیله ها و بدقولی های دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ایت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و عید فطر گفت : احساس تقرب به خداوند و رسیدن به پاکیزگی‌ها و خوبی‌ها و تثبیت اعمال براساس عمل صالح و رضایت خداوند و همچنین پایین نیامدن از درجه‌ای که به واسطه ماه رمضان به دست آمده از خواسته‌های معصومین اهل بیت(ع) است و ما نیز باید چنین باشیم.

وی افزود : مکتب علوی در اسلام بر ایستادگی در مقابل دشمنان تاکید دارد و بیان می کند در مقابل شیطان نیز بیایستیم که ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای تقویت تقوا است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد :اگر بخواهیم به دشمن دل ببندیم و در برابر آن زانو بزنیم دشمن هیچ گاه به ما کمک نخواهد کرد و از کمک خداوند هم محروم خواهیم شد و بدایند که غیر از خداوند ولی و سرپرستی ندارید.

ایت الله ناصری تصریح کرد : با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: مقاومت ایران تحسین دشمن را برانگیخت و غربی ها خود به این قضیه اعتراف کردند که وزیر امور خارجه ایران فردی دقیق و وطن پرست است و همچنین تحریم ها آن چنان که خواسته آنها بود ایران را از پای در نیاورد و انها خود از تحریم ها زیان دیدند.

وی گفت : غربی ها می خواستند به بهانه مسئله هسته ای حیثیت ایران را در دنیا لکه دار کنند و همه را نسبت به ایران بترسانند اما ایران با ورود به مذاکرات روشنگری کرد و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان مقاومت و ثابت کرد که ایران هیچ قصد و غرضی در مسائل هسته ای ندارد.

امام جمعه یزد بیان کرد :دولت نیز نباید با این توافقی که حاصل شده دستپاچه شود و در ورود سرمایه گذاران خارجی و واردات و صادرات عجله کند چرا که ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیریم و ما باید همچنان راه اقتصاد مقاومتی را در پیش گیریم.

پایان پیام /

کد خبر 473403

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha