برگزاری طرح «قاصدان نجابت» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول طرح « قاصدان نجابت» در یزد با اشاره به اهمیت توجه به عفاف و حجاب در بخش های مختلف جامعه گفت: طرح قاصدان نجابت در یزد در حال برگزاری است.

مریم صادقیان، مسئول طرح « قاصدان نجابت» در یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اهمیت توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: در راستای تکریم بانوان استان یزد طرحی با عنوان « قاصدان نجابت » در استان یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح قاصدان نجابت با حضور ۸۰ نفر از طلاب و دانشجویان خواهر یزدی از بیستم تیرماه سال گذشته آغاز شده و طی یکسال گذشته چهار دوره آموزشی و ۲ دوره مهارتی با حضور اساتید برجسته کشوری، برگزار شده و مبلغین قاصدان نجابت در سیر مطالعاتی طرح، تاکنون ژنج کتاب را مطالعه و سپس مباحثه كرده اند.

مسئول طرح «قاصدان نجابت» خاطرنشان کرد: فاز دیگر طرح قاصدان نجابت، ورود به مدارس دخترانه و تبلیغ دراین مدارس با ابزارهای گوناگون از قبیل کارگاه، پوستر، نمایشگاه محصولات و پوشاک عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه و تئاتر می باشد که از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

صادقیان تصریح کرد: در این راستا در ماه مبارک رمضان نیز مراسمی با عنوان همایش«قاصدان نجابت» در سالن همایش های امامزاده جعفر (عليه السلام) یزد برگزار کردیم که اساتید حوزه و دانشگاه به بیان اهمیت بحث حجاب و عفاف پرداختند.

پایان پیام/

کد خبر 473492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha