سبک نویسندگی آذریزدی الگویی مناسب برای نویسندگان است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهدی آذریزدی گفت: سبک نویسندگی آذریزدی و دور کردن کودکان از باطل، الگویی مناسب برای نویسندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته (21تیر) در همایش بزرگداشت مهدی آذریزدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: مسئولان ما باید با نگاه فرهنگی عشق و علاقه کتابخوانی را در جوانان ما افزایش دهند و در راستای رضای خداوند و با اخلاص عمل نمایند.

وی افزود: آذریزدی با مطالعه  و کتاب انس کامل داشت و به سبب پر کردن خلا فرهنگی استان و کشور با ذهنی پویا و سرشار به عنوان مفاخری ارزشمند نام گرفت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مهدی آذریزدی با آثار خود تشخیص باطن از ظاهر و خیر از شر را برای کودکان توصیف کرد و با بیانی شیوه مسائل مهم تربیتی و مفاهیم را به کودکان انتقال داد.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی استان باید نسبت به ترویج و نشر کتب و آثار مهدی آذریزدی در کشور به ویژه استان یزد اقدام کنند و آثار وی را برای جوانان و کودکان معرفی کنند.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم در آثار آذریزدی قابل فهم بودن و مسیر آموزش وی بود و با ایجاد علاقه و دور کردن از مسیر باطل اقدام به داستان نویسی کرد.

پایان پیام/

کد خبر 472186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha