۹ دی، بیعت مجدد با رهبری و ولایت بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی، بیعت مجدد با رهبری و ولایت و مشتی محکم به دهان استکبار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی امروز ( 4 دی) در خطبه‌های نماز جمعه یزدضمن گرامیداشت 9 دی گفت: این روز بزرگ، روزی است که مردم ولایتمدار کشورمان از رهبری و ولایت با حضور در صجنه حمایت کردند و با وحدت این روز را تحدید بیعت با رهبری نامیدند.

وی افزود: مهمترین راه برای رسیدن به آرمان های انقلاب و اسلام از طریق ولایت فقیه است و از این طریق می توانیم چهره واقعی اسلام ناب را به نمایش جهانی بگذاریم و الگویی برای کشورهای دیگر باشیم.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: ۹ دی، ‌بساط فتنه و فتنه انگیزان را جمع كرد و به دشمنان اسلام نشان داد كه هیچ چیز و هیچكس نمی تواند ملت ایران را از ولایت جدا كند.

حجت الاسلام معز الدینی همچنین با اشاره به ثبت نام نامزدها در انتخابات پیش رو تصریح کرد: بایستی در تمامی مراحل انتخابات قانون به خوبی رعایت شود و در خصوص صلاحیت ها نیز با دقت و با تاکید بر خطوط قرمز نظام از جمله فتنه 88 بررسی ها انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اثرگذاری حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم می تواند همچون گذشته فتنه های دشمنان را نقش بر آب کند و مشتی محکم بر دهان استکبار باشد.

امام جمعه موقت یزد گفت: وحدت عنصر اساسی و ركن مهم در جهان اسلام است و این ركن باید در میان مسلمین تقویت شود و در این راستا بایستی توجه داشت که سکوت مجامع جهانی در خصوص فجایع نیجریه و کشتار شیعیان خیانتی بزرگ  است.

حجت الاسلام معز الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: این هفته نماد وحدت مسلمین در سراسر جهان است و امیدواریم روزی فرا برسد مسلمانان جهان با یکدیگر به وحدت برسند و علیه استکبار جهانی یکپارچه شوند.

کد خبر 510464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha