تبلیغ برای فعالیت های موجود در کشور، نیازمند هزینه های بیشتر است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت تلاش برای نتیجه دادن فعالیت ها گفت: تبلیغ برای فعالیت های موجود در کشور، نیازمند هزینه های بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد امروز(1 تیر) در نشست با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی یزدگفت: تبلیغات اثر گذار نیازمند استفاده از ابزارهای موجود است که ما نیز باید از همه ابزارها جهت تبلیغ استفاده کنیم.ک

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی عربستان در زمینه های مختلف افزود: آن ها از پول نفت خود استفاده می کنند تا اقدامات خود را درست نشان دهند و در این راستا هرچند ما نمی خواهیم با دلار خود را ثابت کنیم اما باید در فعالیت های خود برای تبلیغ هزینه کنیم  چراکه ما در این قضیه کم کار کرده ایم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: نامه مقام معظم رهبری برای جوانان اقدام بسیار خوبی بود اما متاسفانه بر روی این موضوع به خوبی کار نشد و باید بیشتر به نامه معظم له توجه می شد و باید آن را  در تمام کشورهای اروپایی و غربی نشر می داد.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: روحانیون باید در مهدهای کودک حضور پیدا کنند و با همکاری بهزیستی  و آموزش و پرورش فعالیت های دینی و قرآنی خود را در مهد ها آغاز کنند و در این راستا نیز ورود روحانیون قوی و تجربه دار در آموزش و پرورش می تواند بسیار موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی را در حد وسع و توان مثبت است اما باید بیشتر از این حرف ها در عرصه رساندن تبلیغ فعال باشیم به خصوص در زمینه مرتبط با نسل جوان باید بهتر عمل کنیم.

امام جمعه یزد  با بیان اینکه تلاش سازمان تبلیغات بسیار خوب و گسترده است ابراز امیداوری کرد : این فعالیت ها کاملتر وفراگیر تر باشد و با طرح های نو و جدید و سبک و سیاق خوب برنامه ریزی شود تا بتوانیم در مقابل همجمه های سو که توسط رسانه ها و از طرق مختلف وارد می شود ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان  گفت: ما باید به سبکی در جوانان و نو جوانان واردشویم که بتوانیم مطالب را برای آن ها به خوبی جا بیاندازیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 467322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha