برگزاری اختتامیه مشترک اوقات فراغت هیئت هماهنگی کانون های مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: اختتامیه مشترک اوقات فراغت دستگاه های عضو هیئت هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به مناسبت سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون های مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع روحانیون خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با تشریح برنامه های 19 مهر در اصفهان گفت: اختتامیه مشترک اوقات فراغت دستگاه های عضو هیئت هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان اصفهان بعد ازظهر روز شنبه 19 مهرماه در محل مجتمع فرشچیان برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان استانی و با حضور حجت الاسلام دکتر علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و از فعالان طرح اوقات فراغت کانون های مساجد و مسئولان فعال در حوزه اوقات فراغت هیئت هماهنگی تجلیل می شود.

 

معتمدی دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، تشکیل کارگروه مسجد طراز اسلامی، تجلیل از فعالان کانون های مساجد، تبلیغات و نصب بنر و پوستر مربوط به سخنان رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد، افتتاح کانون و خانه فرهنگ دیجیتال و کتابخانه مساجد از برنامه های دیگر مناسبت 19 مهر در اصفهان است.

 

وی اضافه کرد: برای گرامیداشت این مناسبت از چند روز گذشته برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان های استان اصفهان و کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته که این برنامه ها همزمان باید عید غدیر خم نیز ادامه دارد که از فضای رسانه ای نیز در این خصوص استفاده شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha