کسب مقام قرآنی پاسداران سپاه استان مرکزی در مسابقات نیروهای مسلح

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی از کسب مقام های برتر قرآنی پاسداران سپاه روح الله استان در مسابقات نیروهای مسلح خبر داد.

سرهنگ اسماعیل غلامی، معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، به خبرنگار شبستان گفت: پاسدارن سپاه روح الله استان مرکزی با شرکت در مسابقات قرآن نیروهای مسلح که ( 27 و 28 اردیبهشت) سال جاری برگزار شد موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.


وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات غلامرضا اسکندری در رشته حفظ کل مقام اول در سطح نیروهای مسلح، حمید رضایی در رشته حفظ 20 جزء مقام دوم در سطح نیروهای مسلح را کسب کردند.


معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در بخش سربازان مسعود اکبری در رشته حفظ کل مقام سوم و ایمان مجلسی منش در رشته ترتیل مقام سوم این دوره از مسابقات نیروهای مسلح را کسب کردند.

 

سرهنگ غلامی با اشاره به این که ترویج فرهنگ دینی به ویژه قرآن کریم در جامعه ضروری است، افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم راهی برای حرکت افراد در مسیر ارزش های الهی و ترجمان کلام وحی است.

پایان پیام/

کد خبر 40888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha