مدیران برای ترویج فرهنگ ناب دینی توجه ویژه ای به مساجد داشته باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: مدیران و مسئولین برای ترویج فرهنگ ناب دینی و سبک زندگی باید توجه ویژه ای به فرهنگ و به خصوص مساجد داشته باشد.

حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در خصوص سالروز فرمایش رهبری فرزانه انقلاب در خصوص کانون های مساجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: فرمایش رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت دادن به کانون های مساجد یک ترغیب برای مسئولین و اعضای کانون ها بود.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس همچنین این اتفاق را یک هشدار دانست به این خاطر که مسئولین به علت مشغله ها کانون های فرهنگی و هنری را فراموش نکنند، افزود: مدیران و مسئولین برای ترویج فرهنگ ناب دینی و سبک زندگی باید توجه ویژه ای به فرهنگ و به خصوص مساجد داشته باشد.

 

وی با یادآوری این مطلب که مسجد یک پایگاه رایگان و مردمی است و پیامبر (ص) از این فضای معنوی مساجد استفاده و امورات مسلمین را برنامه ریزی می کردند، اظهار داشت: کار فرهنگی در مساجد بیش از دیگر مکان ها نتیجه می دهد و خروجی مناسبی دارد.

 

نیازی با اشاره به اینکه امروزه با افزایش ارتباطات بین انسان ها، ضرورت ایجاد اتاق فرماندهی کار فرهنگی بیش از پیش احساس می شود، یادآور شد: مساجد بهترین مکان برای کارهای فرهنگی هستند و در واقع می توان در مساجد تغذیه فکری، فضاهای مجازی ایجاد کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با تولید کارهای برتر، محور زندگی در جامعه امروز را که به مادی گرایی تغییر کرده است را به خداگرایی تغییر دهند و افزود: از این رو مسئولین وظیفه بسیار سنگینی خواهند داشت و دولت نیز باید بودجه بیشتری و حمایت هایی از کانون ها داشته باشد تا اعضای کانون ها بتوانند بیش از پیش در کارهای فرهنگی گام بردارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha