استان همدان به جایگاه واقعی تئاتر دست یافته است

خبرگزاری شبستان: داور بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: استان همدان به جایگاه واقعی تئاتر دست یافته است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

حسن دولت آبادی، داور بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به خبرنگار شبستان گفت: استان همدان به جایگاه واقعی تئاتر نیز دست یافته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد که این موضوع در همدان به سرمایه تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه استان همدان قدمت بیشتری در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دارد، افزود: این در حالیست که امسال با وجود کمبود بودجه توانسته است به خوبی در جایگاه واقعی خود بدرخشد.

 

وی تصریح کرد: تئاتر ظرفیت انعکاس هر گونه شعار و پیامی را دارد و همدان تأثیر والایی در رشد تئاتر کودک و نوجوان کشور داشته است.

 

دولت آبادی اظهار داشت:  هنر تئاتر در جای جای دنیا به عنوان یک هنر پویا و زنده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال تئاتر ها می توانند در این راستا ورود یابند.

 

داور بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: برای ارتقا و تثبیت جایگاه هنر تئاتر باید کار فرهنگی گسترده و فراگیری انجام شود که این مهم نیازمند حمایت های مادی و معنوی از سوی مسئولان است.

 

وی گفت: استفاده از ابزارهاي مدرن و مرسوم دنيا در حوزه هنر مانند شعر، تئاتر و انيميشن با بهره گيري از دانش و تكنولوژي هنري روز براي القاي فرهنگ مناسب اسلامي بسيار تاثيرگذار است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha