جذب جوانان به مساجد سرمشق کانون های فرهنگی و هنری است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: جذب جوانان به مساجد اولویت و سرمشق کانون های فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام هادی جعفری راد مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان شب گذشته (19 مهرماه) در همایش سالگرد فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خراسان شمالی گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کنار دیگر افراد مجموعه مسجد زیر چتر پر خیر و برکت این اماکن مقدس قرار دارند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی و هنری به محور وحدت در بین امام جماعت، نمازگزاران، بسیج و جوانان تبدیل شده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اعضای کانون های فرهنگی و هنری خود را به سلاح علم مجهز کنند بعد به مساجد بروند تا گرایش جوانان به این اماکن مقدس بیشتر شود.

 

جعفری راد، مساجد را بهترین اماکن در نزد پروردگار یاد کرد و گفت: کانون ها به پاتوقی در مساجد برای انجام امور فعالیت های فرهنگی و هنری تبدیل شده اند.

 

وی افزود: اکنون کانون های فرهنگی و هنری جایگاه خود را در مساجد پیدا کرده اند و به سربازان خط مقدم جبهه نرم دشمن تبدیل شده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تصریح کرد: گرایش مردم بر مجهز کردن مساجد به کانون های فرهنگی و هنری افزایش یافته و این به برکت نگاه ویژه مدیران اجرایی به کانون ها و تلاش کارشناسان دبیرخانه حاصل شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha