اعلام برنامه های دومین روز برگزاری جشنواره تئاتر منطقه یک کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: زمان اجرای نمایش ‌های روز دوم این جشنواره را اعلام کرد.

امیرحسین نوروزی، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در روز دوم جشنواره نمایش هایی از استان های آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، کردستان و گیلان به روی صحنه می ‌روند.

وی به زمان و محل اجرای نمایش ‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش « امیرکبیر » از قم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی در ساعت ‌های 10 و 12 صبح در سالن آرش و نمایش « بیو ه‌های غمگین سالار جنگ » از چهارمحال و بختیاری به نویسندگی و کارگردانی آزاده سعیدی ساعت 18 در سالن آزادی به نمایش در می آیند.

نوروزی افزود: نمایش « گدام » از استان بوشهر به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا احمدی در ساعت ‌های 20 و22 سالن شهید خلیل مندنی زاده اداره ارشاد و نمایش« چاقوی دم کرده‌ شب به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی لقمان بحرانی در ساعت ‌های20 و 22 در سالن آرش در نخستین روز جشنواره به روی صحنه می ‌روند.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور  عنوان کرد: محسن حسینی، سید یونس آبسالان، سعید اسدی، محسن سراجی و مهدی علی نقی پور کار داوری بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به مدت چهار روز  از شنبه 19 مهرماه در گچساران  آغاز شده و مراسم اختتامیه آن ساعت 10 صبح روز سه شنبه در تالار آزادی مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می ‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 409058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha