معیارهای اولیه حقوق بشر در بحرین نقض می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه علیه ملت مسلمان بحرین، اظهار داشت: در بحرین معیارهای انسانی زیر پا گذاشته شده و معیارهای اولیه حقوق بشر در این کشور نقص می شود.

حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه وضعیت بحرین بسیار نگران کننده است، به خبرنگار شبستان گفت: اشغال بحرین توسط رژیم آل سعود، امارات و اردن و جنایاتی که علیه این ملت مسلمان انجام می گیرد، محکوم است زیرا معیارهای انسانی را با زندانی، تجاوز و شکنجه زیر پا گذاشتند و حقوق بشر را در بحرین نقص می کنند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه آمریکا و استکبار که خود را مدعی و مدافع حقوق بشر می دانند، با رژیم آل خلیفه همسو هستند و ادعاهای آنها دروغ و منافقانه است، از این رو مجامع بین المللی که باید از مظلومان حمایت کند، با سکوت خود در حقیقت از رژیم ستمگر و ظالم آل خلیفه طرفداری می کنند.

 

حجت الاسلام عظیمی با بیان اینکه حرکت بیداری اسلامی به موفقیت و نتیجه می رسد و رژیم های مرتجع منطقه همچون مبارک و بن علی سقوط می کنند، اذعان داشت: این موج بیداری قلب آمریکا و اروپا را فرا می گیرد و سال های نه چندان دور بشریت از ظلم و ستم نظام سلطه رها می شوند.

 

وی با اشاره به سانسور خبری جنایات و وقایع منطقه اضافه کرد: اگر اخبار بحرین و دیگر کشورهای منطقه به طور کامل پخش می شد و سانسور خبری انجام نمی گرفت، مردم یک دقیقه آمریکا را تحمل نمی کردند، اما می بینیم که تنها جزیی از این اخبار و وقایع پخش می شود و سعی دارند که رژیم های منطقه را دلسوز و صلح طلب معرفی کنند که این امر در حقیقت حمایت از ظالم است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: اما باید گفت که علی رغم این سانسور خبری در عصر ارتباطات به سر می بریم و مردم از طرق مختلف این اخبار را متوجه می شوند.

 

وی تبریک سال روز آزادسازی خرمشهر قهرمان، سوم خرداد را روز استقامت و پیروزی و سالروز حماسه غرور آفرین آزادسازی خرمشهر قهرمان دانست و افزود: به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، به این دلیل که هم رزمندگان اسلام و هم ملت بزرگ ایران روحیه الهی داشتند و با اتکا به خداوند، انقلاب و قیام کردند و در جنگ هم برای رضای خدا و دفاع از میهن وارد جنگ شدند.

 

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی دشمن بعث عراق از نظر نظامی توسط استکبار حمایت می شد و تجهیزات نظامی و استراتژیکی قابل مقایسه با تجهیزات نظامی ما نبود، اما به لطف خدا و همت بلند مردم بزرگ ایران اسلامی توانستیم پیروز شویم، از این رو می توان گفت که فتح خرمشهر کار خدا بود و نشان داد هیچ کس نمی تواند در برابر انقلاب اسلامی به موفقیت برسد.

 

پایان پیام/

کد خبر 40947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha