جشنواره الگوهای تدریس برتر درس «تفکر و سبک زندگی» در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، از برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر درس «تفکر وسبک زندگی» در دوره اول متوسطه در استان خبر داد.

فیروز مطهرنیا، رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری امروز"23مهر" بااشاره به اینکه امسال دومین سال تدریس درس تفکر وسبک زندگی در دوره متوسطه اول است،به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت:  برای ترغیب وتشویق مربیان  به استفاده از روش های مختلف یاددهی، یادگیری، شناسایی و ترویج این روش ها، جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی دوره متوسطه اول در استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره  فرصت مناسبی برای مربیان این درس است تا با شیوه های موفق وفعال تدریس آشنا شوند، افزود: این جشنواره  همچنین برای ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش ومهارت های مربیان،مشاوران ودبیران درراستای توسعه وتعمیق شبکه علمی آنان برگزار می شود.

 

مطهرنیا تصریح کرد: تجربیات مربیان این درس مکتوب می شود و در اختیار مربیان دیگر قرار می گیرد.

 

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در مورد روند برگزاری جشنواره گفت: مربیان پرورشی، مشاوران ومعلمانی که درس تفکر وسبک زندگی پایه های هفتم وهشتم را تدریس می کنند، می توانند دراین جشنواره شرکت کنند و باید لوح فشرده طرح درس را در قالب word وpdf تهیه و تا پایان آذرماه 93 به مدارس خود تحویل دهند.

 

مطهرنیا با بیان اینکه درس تفکر وسبک زندگی همان درس پرورشی سابق است افزود: مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران رشته دینی و عربی درس تفکر و سبک زندگی را در مدارس تدریس می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه درس تفکر و سبک زندگی به میزان 2 ساعت در هر هفته تدریس می شود، بیان کرد:26 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول استان در یک هزار و 216 کلاس درس تفکر و سبک زندگی حضور دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 409599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha