فعالان طرح قرآنی 1448 و جشن های دهه کرامت کانون های مساجد استان یزد  تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد از فعالان طرح قرآنی 1448 و جشن های دهه کرامت کانون های مساجد استان یزد تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، به مناسبت 19 مهر ماه سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع علما و روحانیون استان خراسان شمالی در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد از فعالین طرح قرآنی 1448 و جشن های دهه کرامت کانون های مساجد استان یزد تجلیل شد.

 

این مراسم امروز ( 23مهر) با حضور فعالین کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان در محل مسجد ملا اسماعیل و کانون فرهنگی هنری دارالعباده  یزد برگزار شد.

 

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این مراسم با اشاره به استقبال خوب کانون های مساجد استان از طرح قرآنی 1448 گفت: این طرح در تابستان سال جاری در 118 کانون فرهنگی هنری در سطح استان برگزار شد.

 

وی افزود: طرح قرآنی 1448 به مدت سه ماه و به صورت 20 ساعت جلسه حضوری و 26 ساعت جلسه غیر حضوری با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

رستگاری تصریح کرد: طرح قرآنی 1448 با محتوای حفظ موضوعی قرآن کریم با محوریت سبک زندگی شامل 76 عبارت و آیه در دو بخش باورها و و رفتارها با موضوعات خداباوری، الگو شناسی و... برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون پایان دوره این طرح گفت: به کسانی که در آزمون پایانی این طرح حد نصاب لازم را کسب کنند کارنامه قبولی اهدا و در قرعه کشی 500 سفر زیارتی عتبات عالیات شرکت داده می شود.

 

رستگاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری باشکوه جشن های دهه کرامت در استان گفت: یکی از شاخص ترین فعالیت های این دهه برگزاری جشن های ده شب ده مسجد در سطح کانون های مساجد شهر یزد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بود.

 

وی ساخت فیلم و حضور در مرحله نهایی جشنواره ملی فیلم رضوی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسمات مختلف، حضور خادمان حرم رضوی در مساجد و... را از دیگر برنامه های دهه کرامت در کانون های مساجد استان اعلام کرد.

 

در پایان این مراسم از مهدی صفاریان زاده از کانون فتح، محمد رضا منتظری از کانون مسجدالرسول(ص)، مریم شبانی از کانون ضامن آهو، محمد رضا غلامی از کانون حضرت بتول(ع) و محمد مجید دشتی از کانون صاحب الزمان(عج) رحمت آباد به عنوان فعالین جشن های دهه کرامت استان تجلیل شد.

 

همچنین سیده ایران حسینی پور از کانون بین الحرمین، رضیه باقری از کانون باب الحوائج، فضل الله کریمی از کانون غدیر، حسن دهقانپور از کانون علقمه امامشهر، غلامرضا دشتی از کانون ایثار و حمید رضا میرجلیلی از کانون طلایه داران آوای وحی به عنوان فعالین طرح قرآنی 1448 تجلیل شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 409650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha