9دی سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، 9 دی را سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، عصر دیروز(17آذر) در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت 9 دی، این روز را نقطه عطف آرزو های خفته ملت ایران دانست و گفت: انتشار کتاب، برگزاری سمینارهای دانشگاهی، نمایش فیلم‌های مستند و برگزاری نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌هایی است که در این روز اجرا می‌شود.

 

وی افزود: هدف اصلی دشمنان در حال حاضر زیر سوال بردن اعتقادات مردم ایرام و صلب اعتماد از نظام است که با هوشیاری ملت غیور ایران تمام این توطئه ها در نطفه خفه می شوند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مردم در روز نهم دی اثبات کردند که در مقابل ریزش‌های اندک، انبوهی از رویش‌های انقلابی از دل توده‌های مردم عدالت‌خواه و آزادمنش رشد و نمو کرده است که هر جا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان خواهند آمد و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی خواهند گرفت.

 

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، نیز در این جلسه برپایی شبی با شعر در شهرستان میاندوآب، برپایی نمایشگاه عکس از حماسه حضور مردم در روز 9 دی سال گذشته، برپایی همایش‌های مختلف مردمی در مساجد محلات را از برنامه‌هایی عنوان کرد که در ایام گرامیداشت حماسه 9 دی اجرا می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، نیز در این جلسه با تاکید بر هرچه غنی تر برگزار شدن مراسمات ملی و مذهبی گفت: با توجه به اینکه امسال 9 دی همزمان با محرم می باشد باید با تلاش های سازنده عظمت این دو حادثه ملی و مذهبی را به جهانیان و دشمنان اسلام نشان دهیم.

 

در ادامه جلسه در ارتباط با هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی بحث و تبادل ‌نظر شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 4111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha