بازدید مدیرکل ارشاد کرمانشاه از رقابت قرآنی کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور در محل برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان استقبال اعضای کانون های مساجد از این جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مرحله استانی نهمین جشنواره قرآن مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، پنج شنبه(1 آبان) در تالار غدیر کرمانشاه برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با حضور در محل برگزاری مسابقات، به همراه مدیرکل هنری ستاد عالی، مسئول دبیرخانه استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه از روند برگزاری این جشنواره بازدید کرد.

 

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در بازدید از مراحل برگزاری این جشنواره استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد را از جشنواره قرآنی مدهامتان بسیار خوب ارزیابی کرد.

 

وی با اشاره به نقش اثرگذار کانون های مساجد در عرصه های مختلف، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در تقویت بنیه دینی جوانان و توسعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی بسیار تأثیرگذار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه با حضور در مجتمع فرهنگی هنری غدیر از بخش های مختلف فرهنگی، هنری و نمایشی این مجتمع بازدید کرد.

 

گفتنی است، نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با شرکت 485 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در رشته های قرائت، اذان، ترتیل، حفظ( یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و کل قرآن)، صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

 

پایان پیام/

کد خبر 411926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha