دعوت از مردم شیراز برای حضور در مراسم سالگرد شهادت آیت الله شهید دستغیب

نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و بیت آیت الله شهید دستغیب در آستانه فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد شهادت سومین شهید محراب، از مردم ولایتمدار شیراز برای حضور در مراسم دعوت کردند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در پیام مشترک آیت الله اسدالله ایمانی، دکتر روح الله احمد زاده استاندار فارس و بیت شهید محراب آیت الله دستغیب است آمده است: شهید آیت الله دستغیب ، نمونه ای کامل از عالمان با بصیرت بود که هدایت معنوی مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی در شیراز و فارس را در دوران سیاه و استبدادی طاغون بر عهده گرفته بود.


این پیام می افزاید: عبارت معروف 'من اطاع الخمینی فقد اطاع الله' او امروز در دل و جان پیروان شاگرد راستین مکتب امام (ره) یعنی رهبر معظم انقلاب ، متبلور است.

 

در ادامه این پیام مشترک خاطرنشان شده است: عموم مردم انقلابی ایران با آثار و تالیفات ارزشمند آن شهید محراب آشنا و مانوس اند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب آوازه مبارزات و سخنرانی های شهید دستغیب در اکناف ایران منتشر گردیده و نفس گرم آن شهید عزیز هر جوینده ای را شیدای معنویت می کند.

 

در بخش دیگری از پیام با شاره به سخنی از ولی امر مسلمین، «شهید دستغیب یک نمونه حقیقتاً ممتازی بود از یک عالم روحانی و رجل دینی» تاکید شده است: استکبار جهانی و منافقین کور دل که تاب و تحمل انتشار اندیشه های نورانی آن شهید ولایتمدار را نداشتند با به شهادت رساندن او سعی در انتقام گرفتن از نظام اسلامی داشتند، غافل از آنکه به کوری چشم مخالفان نظام اسلامی ، آثار و برکات خون های پاک شهیدان والامقامی همچون شهید دستغیب (رض) روز به روز در جامعه اسلامی بیشتر نمایان می شود.

 

در این پیام از مردم شیراز دعوت شده است در پاسداشت از مقام عرفانی و معنوی آن شهید در مراسمی که امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ابوترابی در مسجد جامع عتیق و جمعه شب در حرم شاهچراغ (ع) با سخنرانی آیت الله ایمانی برگزار می شود، شرکت کنند.

 

آیت الله سید عبدالحسین دستغیب سومین شهید محراب ، به همراه تعدادی از همراهان خود جمعه 20 آذرماه سال 1360 با اقدامات یکی از عناصر منافقین کوردل به شهادت رسید.
یادش گرامی و راهش پر رهروباد!
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 4141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha