صدا وسیما از عناصر مهم ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در دیدار با کارکنان صدا و سیمای استان از این ارگان به عنوان یکی از عناصر مهم رسانه ای به منظور ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان البرز ، حجت الاسلام سید اکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در دیدار با کارکنان صدا و سیمای استان البرز با تاکید بر اهمیت کار این مجموعه در فرهنگ سازی دینی و ترویج اقامه نماز در جامعه گفت: صدا و سیما یکی از عناصر مهم رسانه ای در ترویج فرهنگ نماز است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: خواندن نماز اول وقت از روی شوق و رغبت است و برکات بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی انسان دارد ولی نماز در آخر وقت اجباری است و از روی ناچاری و قضا نشدن آن خوانده می شود.

 

این مسئول در ادامه با تامل بر نماز به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در رفع مشکلات دنیوی اظهار کرد : در دنیا همه انسان ها دچار مشکلات و رنج های بسیاری هستند و در احادیث ائمه معصومین ( علیه السلام ) نیز در مورد دنیا و مشکلات آن اشاره شده است، اما باید ایمان داشت، تمامی مشکلات با صبر و استعانت از نماز مرتفع می شود.

 

این مسئول با تاکید بر اهمیت تعامل میان صدا و سیمای استان و ستاد اقامه نماز با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز توضیح داد: بهترین و موثرترین شیوه در تبلیغ و اشاعه یک فرهنگ ، تبلیغات رسانه ای و تصویری است .

 

در این دیدار نماینده ویژه استاندار در امر نماز در البرز در خصوص برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در استان پیشنهاداتی را مطرح کرد.

 

برپایه این گزارش، پس از دیدار این مسئول با کارکنان صدا و سیمای استان نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان اقامه شد، سپس با ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع) آئین سوگواری انجام شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 414366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha