برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد کرمانشاه اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های مساجد را اعلام کرد.

طیب صفری، صبح امروز(19 آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ابراز کرد: به مناسبت هفته کتاب که از 24 آبان تا یکم آذر نامگذاری شده است، برنامه های گسترده و متنوعی در کتابخانه های مساجد استان پیش بینی شده و به مرحله اجرا در می آید.

 

وی، با اشاره به نامگذاری نخستین روز از این هفته به نام کتاب، مسجد و محرم، اظهار کرد: در این روز افتتاح و راه اندازی سه باب کتابخانه مخزن دار را در کانون قرآن و عترت مسجد جامع اسلام آباد غرب و کانون های ثارالله مسجد امام خمینی(ره) و گل نرگس مسجد امام حسین(ع) شهر کرمانشاه داریم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، همچنین از توزیع و ارسال کتاب به کتابخانه های مساجد در هفته کتاب خبر داد و عنوان کرد: در هفته کتاب از 20 نفر از کتابداران نمونه کانون های مساجد تجلیل می شود.

 

صفری، بازدید از کتابخانه های مساجد، عضویت رایگان در این کتابخانه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی، حضور کتابداران در نماز عبادی سیاسی جمعه و شرکت اعضای کانون های فرهنگی فرهنگی هنری مساجد روستایی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب را از مهم ترین برنامه های هفته کتاب در این نهاد برشمرد.

 

وی، همچنین با اشاره به نامگذاری آخرین روز از این هفته تحت عنوان کتاب، رسانه و فناوری های نوین، خاطرنشان کرد: برنامه های این روز با محوریت شبکه های اجتماعی، نشر الکترونیک و کتابخانه دیجیتال پیش بینی شده  است که در همین راستا حمایت هر چه بیشتر از فعالیت های کانون های تخصصی کتابخانه ای و کتابخانه های دیجیتال را در دستور کار خود داده ایم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان، خاطرنشان کرد: در این هفته با استفاده از ظرفیت های خبرگزاری شبستان با تولید خبر و گزارش با موضوع کتابخانه های مساجد سعی داریم ضمن معرفی بیش از پیش این کتابخانه ها زمینه جذب و حضور فعال جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم آوریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 415939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha