همه باید از دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها حمایت کنند

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی گفت: همه باید از دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ موسی قربانی، امروز (18 آذر) در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در شرایط کنونی دولت احمدی نژاد نیاز به حمایت دارد و اکنون که دولت خدمت گذار در چندین جبهه مشغول نبرد است نباید در چنین شرایطی هر چند به حق به دولت کمک نکرده و دولت را تنها گذاشت.


وی با اشاره به اینکه دشمنان اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را یک موقعیت و فرصت برای خود می ببنند تا شاید اگر مخالفی پیدا شد آنرا بزرگ کنند، اظهار کرد: دشمنان از طریق بلند گوهای تبلیغاتی خود وانمود کرده که جمهوری اسلامی با چالشی جدید مواجه شده و برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات آتی برنامه ریزی کرده‌اند.

 
قربانی تاکید کرد: مسؤلان باید تمام تلاش خود را مبذول دارند تا مرحله نهایی این طرح هم بدون مشکل انجام شود و درآمدهای دولت نیز حاصل و اعتبارات عمرانی دولت که فعلا بصورت موقت به یارانه ها قرض داده شده به جای خود برگردد.


وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان دیروز و فتنه گران امروز چنان از رای مردم و شکست خورده‌اند و عصبانی هستند که حاضرند برای به دست آوردن موقعیت از دست داده هر کاری بکنند، افزود: آنها حتی با دشمنان آشکار این ملت که دیروز سر در آخور صدام و امروز سر در آخور انگلیس و آمریکا دارند یعنی منافقین کور دل نیز دست دوستی داده و حتی بالاتر از آن با سردمداران رژیم صهیونیستی بر سر یک میز می نشینند.


نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای آوردن سرمایه‌های بومی های غیر ساکن این استان تلاش بیشتری شود گفت: افرادی هستند که از این استان مهاجرت کرده و در دیگر شهرهای کشور ساکن شده‌اند اما علاقه آنان به این دیار همچنان باقی است و حاضرند در آبادانی این استان کمک کنند که باید مسئولان توجه بیشتری به این امر داشته باشند.


وی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که با کمترین هزینه می‌تواند کمک بومی‌های غیر ساکن را جذب کند انتقال حساب‌های بانکی آنان به شهرهای مختلف استان است و آنچه از مدیران استان در این مورد انتظار می رود این است که با تشکیل جلسات و تشویق افراد زمینه این مشارکت را فراهم کنند.


قربانی در ادامه با بیان اینکه تقویت کارشناسی‌ها بویژه از ناحیه مدیران و همچنین مقامات ارشد بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی در استان مطرح می‌شود و گاهی این پیشنهادها به تهران ارسال می‌گردد که فاقد کارشناسی لازم است و باید دقت بیشتری در این مورد شود.


وی اذعان کرد: به عنوان مثال فولاد، نیروگاه، فرودگاه و راه آهن از پروژه‌هایی است که همه شهرستان ها می‌خواهند از آن بهره مند شوند که اگر امکان آن بود حتما کار خوبی بود ولی به ناچار با توجه به محدودیت منابع این امکان فراهم نیست.


نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی تایکد کرد: در چنین شرایطی مسئولان استان باید با مطالعه و کارشناسی به دنبال طرح‌های قابل تحقق باشند نه طرح‌هایی که احتمال تحقق آن پایین است و در عین حال ایجاد توقع و امید در مردم می نماید.


وی یادآور شد: توقع و انتظاری که از مسئولان استان می‌رود این است که بر کارشناسی اصرار بیشتری داشته باشند و در برابر فشارهای عوامانه و غیر کارشناسی بیشتر مقاومت کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 4166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha