افتتاح 4 باب کتابخانه در کانون های مساجد کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: در نخستین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، چهار باب کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، طیب صفری، صبح امروز(24 آبان) در  حاشیه افتتاح این کتابخانه ها، اظهار کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برنامه های متنوعی از قبیل افتتاح کتابخانه، مسابقات فرهنگی و کتابخانه ای، توزیع کتاب در بین مساجد و تجلیل از خادمان کتاب(کتابداران نمونه مساجد) را در هفته کتاب در دستور کار خود دارد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: امروز(24 آبان) در نخستین روز از هفته کتاب که به نام کتاب، مسجد و محرم نامگذازی شده است شاهد افتتاح چهار باب کتابخانه در مساجد استان خواهیم بود.

 

وی، به عضویت قریب به 54 هزار نفر در کتابخانه های مساجد استان اشاره کرد و یادآور شد: افتتاح و راه اندازی سه باب کتابخانه مخزن دار در شهر کرمانشاه و یک باب در شهرستان اسلام آباد غرب از مهمترین برنامه ها در هفته کتاب در مساجد استان است.

 

صفری، خاطرنشان کرد: این کتابخانه ها در کانون های ثارالله مسجد امام خمینی(ره) شهرک معلم، کوثر النبی مسجد امام حسین(ع) روستای چشمه سفید و گل نرگس مسجد امام حسین(ع) قلعه کهنه کرمانشاه و همچنین کانون قرآن و عترت مسجد جامع اسلام آباد غرب به افتتاح می رسد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت 133 باب کتابخانه باز در مساجد، عنوان کرد: تعداد 118 باب کتابخانه های مخزن دار نیز در مساجد به ارائه خدمات کتابخانه ای می پردازند که از این تعداد 90 باب شهری و 28 باب روستایی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 417020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ز الف IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام لطفا درصورت امکان در واحدهای بهزیستی کانون قرآنی برگزار کنید چرا که این قشر از جامعه جزءآسیب پذیر ترین افراد هستند