بازدید از کانون های مساجد و خانه های دیجیتال کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از خانه های دیجیتال و کانون های مساجد شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در راستای نظارت و ارزیابی بر عملکرد کانون های مساجد فعال در شهرستان های تابعه استان اقدام به بازدید و ثبت گزارش از وضعیت و عملکرد این مراکز می کند.

 

در همین راستا کارشناسان ابن نهاد روز گذشته(5 آذر) با سفر به شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو نسبت به تکمیل پرونده 2 باب خانه دیجیتال در این شهرستان ها اقدام کرده و از 10 باب کانون فرهنگی هنری مساجد بازدید به عمل آوردند.

 

گروه نظارتی اعزامی در این سفر، علاوه بر بازدید از کانون ها، با شناسایی 2 باب مسجد روستایی در شهرستان دالاهو اقدامات اولیه را جهت تشکیل و تأسیس کانون در این مساجد  به انجام رساندند.

 

در این سفر یک روزه که با حضور کارشناس ساماندهی کانون ها و کتابخانه های مساجد و همچنین کارشناس امور عمومی و روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد استان به انجام رسید، از خانه های دیجیتال کانون مرصاد مسجد المهدی(ع) دالاهو و کانون قرآن و عترت مسجد جامع اسلام آباد غرب بازدید به عمل آمده و نواقص پرونده این مراکز برطرف شد.

 

همچنین کانون های فرهنگی هنری شهید فهمیده روستای حسن آباد، غدیر، محبان ولایت روستای تجر کرم پناه آباد، مهدی آل محمد(عج) روستای علی آباد، فتح المبین روستای چقازرد، فلق روستای میر عزیزی، شهدای روستای سیاه خور، ریحانه النبی(ص) روستای سراب خمان ارکوازی شهرستان اسلام آبادغرب نیز مورد بازدید قرار گرفتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 420317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha