برگزاری مرحله استانی جشنواره سرود رضوی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی سومین جشنواره سرود رضوی کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی اواخر دی ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه کانون های ستاد عالی به منظور اشاعه فرهنگ ناب رضوی، شناسایی استعدادهای هنری روستایی و معرفی ظرفیت های بسیار ارزشمند کانون های فرهنگی و هنری روستایی، سومین جشنواره سرود رضوی را برگزار می کند.

 

ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان روستایی برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری و تقویت روحیه نشاط و شادابی از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

بر اساس فراخوان این جشنواره که مرحله کشوری آن همزمان با ایام الله دهه فجر در روستای کردر استان هرمزگان برگزار می شود، آثار گروه های شرکت کننده فقط در موضوعات حضرت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) مورد بررسی قرار می گیرد.

 

همچنین شرکت کنندگان در سومین جشنواره سرود روستایی می توانند یک اثر را با موضوع انقلاب اسلامی، دهه فجر و نماز به صورت جداگانه جهت ارائه و حضور در بخش رقابتی جشنواره ارسال کنند.

 

بر اساس گزارش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در مرحله استانی هرگروه با رعایت مجاز نبودن ارائه آثاری که در جشنواره دوم حضور داشته اند، می توانند بدون محدودیت در ارسال تعداد اثر آمادگی خود را جهت شرکت در این رقابت هنری اعلام کنند.

 

بر همین اساس اعضای کانون های مساجد روستایی می توانند آثار خود را در دو رده سنی 10 تا 15 سال  14 سال به بالا، تا (20 دی) سال جاری در قالب لوح فشرده(CD یا DVD ) و در قالب بندی مجاز با کیفیت مناسب به همراه متن سرود به دبیرخانه استان ارسال کنند.

 

گفتنی است، آثار برتر استانی حداکثر تا (25 دی) برای داوری مرحله نیمه نهایی به دبیرخانه جشنواره در استان هرمزگان معرفی و ارسال می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 420128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha