اعلام فراخوان دومین طرح ملی جواد آل طاها(ع) در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه از اعلام فراخوان دومین طرح ملی جواد آل طاها(ع) با محوریت سبک زندگی اسلامی در سیره علمی این امام همام خبر داد.

طیب صفری، ظهر امروز(18 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه از ارسال فراخوان این طرح ملی به استان خبر داد و ابراز کرد: طرح ملی جواد آل طاها(ع) از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان و با حمایت ستاد عالی برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: موضوعات این طرح در خصوص سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت امام جواد(ع) و همچنین جود و سخا در سیره عملی این امام همام و اثرات آن در جامعه اسلامی است.

 

وی، شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت جواد الائمه(ع)  و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی امام جواد(ع)  را از اهداف این طرح ملی برشمرد و گفت: اعضای کانون های مساجد می توانند در بخش های مختلف مسابقه ای این طرح، شامل چهل حدیث، کتابخوانی، طراحی پوستر، تولید نماهنگ(کلیپ) و مسابقه پیامکی شرکت کنند.

 

صفری، خاطرنشان کرد: بخش مسابقه ای چهل حدیث تحت عنوان چهل درس زندگی از احادیث امام جواد(ع) در دو رده سنی نوجوانان 9 تا 16سال و 16 سال به بالا برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگانی امام جواد(ع)، یادآور شد: مسابقه پیامکی حضرت جواد الائمه(ع) نیز با ارسال جملاتی در قالب دل نوشته و یا معرفی بهترین کتاب در مورد این پیشوای شیعیان در نظر گرفته شده است.

 

وی، زمان برگزاری این طرح را تا (9 بهمن) اعلام کرد و افزود: نفرات برگزیده در اوایل اسفند مصادف با ولادت حضرت زینب(س) معرفی می شوند.

 

صفری، با اعلام پست الکترونیکی دبیرخانه طرح به نشانیk.masajedegolestan@javananemasajed.ir  و شماره 2248004-0173، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این طرح به نشانی javananemasajed.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 423368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha