بازدید دبیر ستاد عالی و استاندار یزد از نمایشگاه توانمندی های بانوان کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و استاندار یزد از نمایشگاه توانمندی های بانوان کانون های مساجد استان یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حمید رضا سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سید محمد میرمحمدی استاندار یزد از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان یزد بازدید کردند.

این نمایشگاه به مدت دو روز و در بیش از 10 غرفه به همت واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برپا شده است.

غرفه های دست آورهای علمی، پژوهشی، آشپزی، کیک و تزئینات، صنایع دستی، آثار هنری و .... از جمله بخش های این نمایشگاه بود.

برپای ایستگاه ایثار و شهادت ، عفاف و حجاب، فرمایشات و مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی، جمعیت، خانواده و .... از سایر بخش های این نمایشگاه بود.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر 663 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت دارند .

وی با اشاره به نوپا بودن واحد خواهران در ستاد عالی و به دنبال آن در دبیرخانه استان گفت: این واحد توانسته است در این مدت کوتاه فعالیت های شاخصی را در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری ، قرآنی و ... انجام دهد.

وی با اشاره به تشکیل شورا و اتاق فکر در واحد خواهران استان اظهار داشت: در حال حاضر 20 نفر به صورت ماهانه در این شورا شرکت می کنند.

وی تعداد رابطین منطقه ای خواهر کانون های مساجد استان را 25 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 250 نفر از بانوان استان به عنوان رابطین کانونی با واحد خواهران دبیرخانه استان در ارتباط هستند.

لازم به ذکر است، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل دفتر بانوان استانداری، مدیر کل روابط عمومی استانداری  و مسئولین دبیرخانه های کانون های مساجد کشور از دیگر بازدید کنندگان از این نمایشگاه بودند.  

پایان پیام/

 

کد خبر 419027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha