شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نمونه کشوری شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طی مراسمی با حضور آیت الله جنتی، از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به عنوان شورای نمونه کشوری تقدیر عمل آمد.

حجت الاسلام عباس هاشمی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: طی مراسمی که با حضور آیت الله جنتی و جمعی از مسئولان ارشد کشور در مشهد مقدس برگزار شد، از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به عنوان استان نمونه کشوری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.


وی افزود: در همایش دو روزه ای که با حضور مسئولان و روسای دفاتر استانی شورای هماهنگی سراسر کشور برگزار شد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به عنوان استان نمونه منطقه و کشور انتخاب و از سوی آیت الله جنتی مورد تقدیر قرار گرفت.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به وقایع و رویدادهای مهم و تاریخ سازی که در سی و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رخ داده است، گفت: سی و دومین سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی شاهد خلق حماسه هایی ماندگار از صحنه های حضور با صلابت ملت بزرگوار ایران در تجدید میثاق با آرمان های والای امام و رهبری است که پروردگار حکیم به برکت ایمان، بصیرت و استقامت ملی نصیب ما نموده است.


وی استان مرکزی را پرچمدار نهضت اسلامی، طلایه دار انقلاب و یار و یاور همیشگی ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: استان مرکزی طی سال گذشته نیز همچون سنوات اخیر نقش به سزایی در نکوداشت و برگزاری هر چه بهتر مراسم و مناسبت های مختلف انقلابی داشته که افزایش برنامه های اجرایی و مشارکت و حضور مردمی در صحنه های مهم و حساس سیاسی و اجتماعی را به دنبال داشته است.  


حجت الاسلام هاشمی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در حفظ و اشاعه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی طی سه دهه اخیر بسیار خطیر و اثر بخش عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور، ایجاد زمینه مناسبت به منظور حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ها، تظاهرات و مراسم مختلف و اعلان مواضع در موقعیت ها و شرایط خاص از جمله وظایف و رویکرد این شورا بوده است.


وی خاطرنشان کرد: طی سنوات اخیر براساس برنامه ریزی و تعامل مناسب این شورا با ادارات و نهادهای مختلف، راهپیمایی ها و مراسم مختلف در شرایط بسیار مطلوب کمی و کیفی و با ابزار رضایت مردم بزرگوار در سراسر استان برگزار گردیده است.


وی مشارکت و حضور چشمگیر اقشار مردم در مراسم و مناسبت های مختلف انقلابی را نشانگر ارادت و دلبستگی به آرمان های نظام و رهبری دانست و افزود: شورا در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در ایجاد همبستگی تشکل ها و جناح های سیاسی، برگزاری مراسم و آیین های دینی و انقلابی، ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش های آن و نیز اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سیاست های استکبار جهانی نقش برجسته ای را ایفا کرده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان از حسن همکاری و مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه، استاندار استان مرکزی و مسئولان استان به منظور بستر سازی اجرای برنامه های مختلف انقلابی در سطح استان قدردانی کرد.


پایان پیام/

کد خبر 41960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha